duit poket

Monday, November 29, 2010

yeah.. its me again.. who else~ ;)

ok fine.. i surrender.. tak nak macam ni lagi dah. yang teruknyer aku.. bukan orang lain. lepas ni INSYAALLAH aku tak nak wat lagi.. letey nya aku yang tanggung sorang sorang. bukan ada orang nak tolong support. so starting from now, i must try to learn how to be strong when all these such 'problem' comes towards me. 

u know what, aku berjaya habiskan sebuah novel dalam masa 24jam.. and seriously i said, memang takkan menyesal aku luangkan masa reading that novel. seriously best gilerz !! biarlah YM berbicara~ pergh.. !! dengaq tajuk pon memang bersangkut dengan life aku. cuma jalan cerita dia je yang tak sama dengan jalan cerita hidup aku. nampaknya aku pon boleh buat novel aku sendiri menggunakan tajuk yang sama but with different story.. so sweetttt... ~ hehehee... ;p *terjiwang plak*

berkaitan dengan mood aku skang, yup,, still merajuk but pendamkan je.. no one will understand me. kalau mak aku ada skang mesti dia akan suruh aku mengalah n jangan merajuk sangat. yeah whatever... ~ tapi aku dah tak nak tunjuk pada orang lagi. aku nak pendam je. da tak larat nak buat perangai.. hehe.. 

dah la. dah tak larat nak berstory2 lagi dah.. nyte my luvly bloggie.. i will miss u.. ;)

No comments:

Post a Comment