duit poket

Wednesday, November 17, 2010

selamat ari raya aidil adha wahai dunia !!

apa yang dapat aku cakapkan kat sini aku sangat geram kerana KASUT AKU HILANG !! owhhh maiii g0d !! time time raya cenggini baru aku sedaq yang kasut aku hilang. sapa la yang gamak nk curi high heels murah aku tu weh?? aku baru pakai 3 kali je kasut tu.. still in a good condition, tak ternoda lagi tau ark? (haha.. ) so tadi blek kampung pakai kasut lama ja.. haihh nasib nasib.. hilang masa kat hostel tapi baru sekarang aku sedaq yang kasut aku dah tak da. pagi pagi raya macam ni dah ajak aku wat dosa dengan maki maki orang. aku ni dah la baran sket. mudah melenting. .geramnya aku...... !!

okeyh,. kita lupakan bab kasut n now kita beralih ke bab raya.. yeayyy !! ari ni aku raya.. so pg tadi lepas famili aku g sembahyang kami pon bertolak blek perlis. yang best sesangat ialah aku dah mula merapatkan diri aku dengan sedara mara aku. dulu aku tak banyak cakap. diammm jer. sekarang aku dah boleh ajak buat lawak ngan diorang.. tambah tambah dengan sepupu aku yang dah berumur, dah ada anak n famili dah pon. dah boleh sekepala ngan aku lak tu.. aku memang tak reti nak bergaul dengan orang. tapi ari ni aku dah mula sket sket merapatkan hubungan aku dengan famili besar aku. dengan sepupu laki aku pon sama. masa kecik kecik dulu je rapat. bila da besar sket kami da start renggang sebab jarang berjumpa. tapi ari ni, kami dah boleh melawak. hee... bila la nak ada keramaian macam ni lagi an? :)

seronok melepakkan diri dengan ettiey, kakcik wani n kakcik ikah.. nant kita lepak lagi yerr bulan 12 nih.. ;)

No comments:

Post a Comment