duit poket

Monday, November 8, 2010

saye ta sehat cekgu !!!

sakit jiwa raga sebab demam pulak dah time final cenggini. arghh !! dengan batuk teruk, selsema pon gatal nak datang jugak. ( walaupun tak diundang sama sekali.. )huhu.. akhirnya terpaksa jawab exam dalam keadaan macam ni.. terribly suck but its ok.. cubaan je semua nie.. 
ubat?? TOKSAH DITANYA !! haha.. saya lah manusia yang paling malas mau makan itu ubat.. (tapi bila sampai satu tahap tu aku makan jugak la. huhu.. ) bab bab ubat ni kena tunggu paksa dengan orang baru nak telan. tapi nampaknya sekarang aku kena turun gi beli ubat plus kalau still teruk macam ni sok kena g uk.. UK?? not united kingdom la sayang... unit kesihatan jew~ ;p
tadi baru je habis jawab paper macroeconomics. perrgghh... senang  susah gila ! tak penah aku rasa jawab paper final seteruk macam ari ni punya paper.. memang hantam tu toksah cakap ar.. dah la dengan selsema.. time tu jugak la hidung nak berayaq.. masa aku kat luaq @ tempat lain tak dak mau plak nak berayaq ayaq nih.. tensen aku. huu~ dah la tisu pon ada 3 lai je.. (tu pon sedekah jariah dari orang.. ) bukan sebab tak dak duit mau beli la bhai... tapi koop mahsuri neyhh.. tunggu punya tunggu tak mau nak bukak bukak jugak.. aku rasa macam nak g terjah masuk cam tu je tadi.. hadoiii~
pastu balik bilik membasuh baju la apa lar.. kemas bilik siap siap. kalau tak wat ari ni bila lagi kan? so dah alang alang aku memang mood tengah rajen (cewaahhh !! ) aku pon buat la dengan kudrat tulang 4 5 kerat aku neyh.. aku malas nak kacau roomate aku sebab dia ada paper.. (p/s for my roomie : dun worry keja tadi tu simple je.. semudah abc.. just buang sawang, sapu sampah, mop sket sket and buang debu kipas. tingkap tu kira halal je la.. hik3~ ;p ) aku rasa macam badan aku semakin kurus lak masa wat keja tu.. muahahaha...
habis je wat keja terus au turun g pejabat kolej ( mayang dulu la.. huhu.. ) nak daftar kolej untuk sem depan. aku dapat murni wehh !! jaohh tue.. nana nak try masukkan aku kat bilik dia pon tak bley.. hurmm.. tak pa la nana.. nant aku g la jenguk kat bilik ang tue.. ;p (aku masukkan dia dalam bilik aku.. syyy~ )
blek je bilik aku wat keja aku sket sket.. ( ada la keja aku.. takkan nak bagitau kot? ) terus aku tido.. mak aku tepon pon asa cam taknak angkat jer.. letey plus ngantuk sesangat..cam biasa la bila dia kol waktu cenggini. tambah tambah lak bila dia dapat tau anak dia yang sorang ni tak sehat.. haihh~ sabau yer mak.. acik makan aiyh ubat.. dun worry.. hik3~
kay ar.. aku nak g mayang dulu.. jom2 rakan rakanku sekalian.. 
bubye bloggie~ ;)

No comments:

Post a Comment