duit poket

Friday, November 26, 2010

entah kenapa aku rasa malam ni aku nak nangis je.. kenapa? entah la.. aku pon tak tahu kenapa aku nak nangis malam ni. mungkin sebab orang tak paham aku kot. aku sakit hati pon orang tak paham apa yang aku rasa. aku pendam kan ja.. kalau aku luahkan pon, ada ke orang yang nak paham aku.. kalaulah blog aku ni bley bercakap kan best? selain blog, diary aku je la tempat aku nak ngadu. miss my diary... ;(

ok fine.. aku selalu buat perangai even benda kecik yang jadi. ini la aku. aku da tak leh nak ubah lagi dah. aku mengaku aku cepat terasa, majok, moody and seriously aku tak pandai nak marah marah orang yang aku betul betul sayang. aku lebih suka nangis je daripada gitau orang masalah aku. so no wonder la apa apa hal yang remeh pon aku akan nangis kan? heh~

aku tak dak mood nak cakap banyak malam ni.. just nak nangis je. aku nak luahkan apa yang aku rasa sorang sorang.. i really need someone that can understand me right now.. nak kata aku ni budak manja? hurm.. memang pon. like i care dengan kata kata orang.. i'm not in a good mood tonight.just wanna cry cry cry.....   ;'(


No comments:

Post a Comment