duit poket

Friday, December 10, 2010

penantian telahpon tamat !!

setelah sekian lama duk ketaq pala lutut duk takut sal result yg bakal keluar akhirnya ari ni telah terjawab!! ya ampun... sumpah aku takut gila baby.. serius aku cakap, semua subjek merupakan killer subjek bg aku sem ni.. memang parah!! dan akhirnya, alhamdulillah.... jawapan yang agak memuaskan ati aku (sebab xdak subjek yg kena repeat) telah menyedapkan rasa ketidaksenangan duduk aku ni.. huhu.. tapi my dad doesn't know lagi sebab takut nak gtau.. mesti kena tarbiah ngan dia punya sebab pointer turun agak banyak walaupun still 3.++.. later on la aku gtau dia.. huhu... takott !!!


actually, aku sempat lagi mengenjoykan diri aku selama 3minggu kat kL. weeee... !! just me n my little sis g sana.. dalam 3minggu tu, pandai2 la kami bahagi masa antara umah angah, alang dan abang.. tu pon still ada yang xpuas ati lagi. haha.. nampaknya aku n adik aku pon menjadi rebutan jugak.. even dulu aku penah gado teruk ngan kakak2 aku.. but like i said, let bygone be bygone.. buat apa nak ingat benda yang da lepas kan?? :)


balik je dari kL aku dapat demam + selsema + batuk AGAIN!! baru lega je ritu.. pastu dapat lagi.. tapi skang semuanya dah ok.. yang tinggal cuma batuk.. batuk yang amat teruk.. malam2 sampai xboleh nak tido.. semalam aku sepatotnya da tido masa pukul 12 lepas mesej ngan sayang tapi pukul 2 pon still duk batuk n xboleh nak tido2 lagi.. geramnyaaaa... apa boleh buat.. sabau je la.. ubat sampai nak habis dah.. entah berapa botol ubat batuk yang perlu aku makan baru nak bley lega cepat..


ok lar.. rancangan fevret aku dah menunggu (american next top model..) hehehe.. i like that show.. btw, ni aku tunjukkan sket kenangan aku lepak kat kL.. (sempat tangkap gambaq masa kuaq ngan abang ja.. yang lain xsempat. harap maaf yer.. ) kepada alang, phlissss jangan upload gambaq aku masa aku main bumper car 2 masuk fb.. sangat hudoh!! haha.. (kena paksa main dengan abang.. ) huhu.. malu jer.. but really enjoyable!!  

me n abg at sunway pyramid
keja gado je kami dua.. hehe..

marche..
his children really wanna makes me angry alllll the time..
hurghh~ sabau jer..

akhirnya~
abg: jom tgk dinosaur??
me:=.= ok lor.. hehe..


budak yg pndai posing..
tapi buas.. haihh~




blur sket sbb nisha yg ambil~

akhirnya bley gak aku mkn nasik setelah 4ari aku xjumpa
nasik.. abg aku sndri pon dah pgl aku italian girl..
ari2 mkn pasta.. huhu...

No comments:

Post a Comment