duit poket

Monday, November 1, 2010

bila mirabazla kembali ke perangai lama~

ok fine~

aku tengah tacink terok sekarang. who cares?? 

ko gediks sangat an? like i care dengan 'kegedikan' ko.. tapi da tadak orang lain ke beb? sket sket cukop ar. paham ann maksud aku?? kawan is kawan. apa makna kawan bagi diri ko? u mean, kawan kena hegeh hegeh cam tu la.. owh.. i need to learn that from u lar... ( sorry kalau ada orang yang tak suka ayat aku.. im not in a good mood. so phliss just let me be like this..)

this is my blog so i can write, do anything i want.. argghhhh... !!!! tak suka bila perangai lama datang balik. hukhuk.. dah lama gila tinggal perangai nie.. and da lama tak rasa teruk macam ni. sakit hati beb !! 

dah ar.., bek aku tido je.. esok esok sendiri baik. tak payah sesapa pon pujuk aku. aku taknak. pull stop. 

No comments:

Post a Comment