duit poket

Wednesday, March 2, 2011

okeyh ! tora datang lagi ke blog suram muram nya.. hehe.. btw, baru habis melakukan segala slide untuk presentation next week. lain lain kerja sudah diserahkan pada pihak yang terlibat untuk meneruskan usaha mereka.. cewahh ! ;p

esok kelas pukul 10pagi.. terasa malas yang amat ! berdoa agar mudah bangun hendaknya.. semenjak dua menjak tiga menjak ni.. *bermenjak menjak lak* aku susah gila nak bangun.. jam loceng tu rasanya volume yang paling kuat aku letak. but still xbangun jugak.. dengar bunyi mesej or when someone call senang lak bangun.. sekali bunyi je dah tersedar.. hesyy.. ini memang bukan masalah pendengaran tapi xtahu lah nak dikategorikan sebagai masalah apa.. tukar bunyi jam ke lagu lain pon still the same.. susah susah.. mau kena simbah dengan air sebaldi pon belum tentu bangun. hehe..

tadi sempat attend meeting untuk dinner banking next week. nasib baik nana inform dekat aku. kalau tak.. hurmm.... *sampai aty*.. sebenarnya aku malas nak cakap apa.. tapi berdasarkan DIA bercerita tadi memang aku duduk diam dan tak masuk campur langsung.. bukan pasal apa pon.. cuma dia 2 pergi melancong.. itu jer.. problem aku sekarang ni cuma aku nak cakap,, masa aku minta duit yuran sapa pon buat tak tahu kat aku seolah olah aku ni tak wujud ja.. tapi tadi bercerita bukan main sakan.. boyfie kuarkan seribu.. duit sendiri dua ratus.. masa aku mintak cakap tak dak duit langsung.. k fine.. aku malas nak bising bising lagi dah sebab kerja aku pon da settle.. bab kutip duit utk dinner pon bukan atas urusan aku.. so biarlah aku jadi ajk yang tak bertanggungjawab.. seriously aku nak resign dari apa apa jawatan.. hurmm.. ok enough mira.. let bygone be bygone.. hmmm...~

memandangkan blog aku dah buat seolah olah publisiti murahan gitu, so aku pon tak boleh la nak memaki hamun ke.. mengutuk mengata orang selancang dahulu lagi. haha.. *mulut berbau agak longkang disini* so nyte people.. aku nak tidur.. =)

muahh !! ^_^

No comments:

Post a Comment