duit poket

Friday, March 11, 2011

dinner bankers...

rasanya tak sesuweiii pulak buat tajuk dinner.. sepatutnya kena jadikan malam ni sebagai malam untuk budak budak banking " melaram".. dan bukan dinner.. sebab rasanya masing masing tampil dengan muka yang TOTALLY different.. sampai aku sendiri dah tak kenal kawan aku.. ada yang muka macam schya alyahya.. ada yang macam pari pari dalam cerita fairytale.. ada yang.. macam macam lah !! kalau nak cerita perihal orang lain, maknanya cerita tentang aku takkan ada la dalam entry kali nih.. ;p

tapi kalau takdak event macam ni, bila lagi kami boleh melaram sakan kan? pegi kelas?? nak tayang kat sapa? pak gard? lecturer?? tak penting kot rasanya.. haha.. so memang uitm menciptakan event macam ni untuk student melaram pon kan..... *tengkiu tengkiu*

sesi tangkap gambar wajib lah ada.. tapi dalam gambar aku nampak hudOh ! *mungkin aku memang huduh kot.. haha * tapi yang aku tak puaih ati sket.. *sket je lar* xpayah la nak peluk aku !! segan la brader... saya malu.. huhuhu... tapi tak pa.. demi kamera yang menunggu masa untuk capture gambar, gua buat muka selenga jer.. walaupun dalam hati rasa semacam je kan.. haha.. ;p

p/s : gambar nanti la yer.. line macam siput.. siput pon laju sket.. huhu.. ngantok suda.. ;)

No comments:

Post a Comment