duit poket

Sunday, March 27, 2011

;(

ya ALLAH...
sakit gila kaki aku..
tuhan je yang tahu betapa sakitnya kaki aku sekarang..
nak joging pon sakit sangat sangat..
dekat paha aku..
terus sampai ke kepala lutut aku..
jalan capitcapit sekarang..
apa silap aku sampai sakit macam ni..
bukan baru sekarang jadi macam ni..
dah dekat seminggu dah..
makin lama makin sakit..
bertambah tambah sakitnya..
and now..
aku baru balik dari joging..
seriously aku sakit tak tertahan tahan sekarang..
tak tahu nak mengadu kat sapa..
risau makin teruk ja nanti..
sebab memang makin teruk sekarang..
dah melarat ke kepala lutut lak sekarang..
kalau tak dekat paha jer..
aku ada buat apa yang sampai sakit macam ni ha?
sakit wae..
macam nak nanges sekarang..
tak tahu nak ngadu kat sapa sekarang nie..
aku tak buat buat mengada pon..
mak.... 
sakit kaki........... 
;'(

No comments:

Post a Comment