duit poket

Monday, March 14, 2011

13 mac 2011

burrppp~~ alhamdulillah kenyang... haha.. ;p
aku makan "cucukcucuk" je.. ala.. yong tau fu tu la... 
petang tadi joging..so skang ni nak kata yang aku diet la ni kan..
aku tau la aku gemok pon.. 
nant aku kurus ko jangan nak terbukang lak biji mata ko tu ek? haha.. 
semalam 13 mac 2011 maka genaplah setahun hubungan aku dengan cek abang yang sorang tu..
tapi... ada someone said, aku ni macam menyusahkan pon ada?? how dare betul.. tapi takper... gua sabar... ;p (orang tu tiada kaitan antara yang hidup mahupon da kO k?) 

walau apa pon yang terjadi aku tetap happy..
walau apa pon yang dia cakap tentang aku..
baik mahupun buruk,
sayang aku hanya untuk dia.. *cewahhh!*
ye la.. dah setahun aku berkawan dengan dia..
memang sayang gila la kalau tetiba nak putus..
apa pon yang jadi, memang aku sabar je..
sebab aku ingat dulu aku pernah bertengkar dengan angah n alang sebab aku berkapel..
kalau putus, nant apa plak kata diorang kan? urmm...
tapi aku berkawan dengan dia bukan atas dasar demi kakak2 aku..
tapi untuk diri aku sendiri..
sayang aku dekat dia tuhan je la yang tau..
nak tau sebab apa?
adalaaa.....haha.. ;p

okeyh habis bab bercintan.. nak masuk topic lain plak..
pada tarikh yang sama jugak, lappy aku bermasalah.. sampai kena repair aku punya windows + kena format lain..
dah la aku ada 2 account (betul ke org panggil acc?? ah lantaklah..) so kena bayar mahal la..
dengan pendrive aku pon virus penuh.. ni semua pasal komputer dekat library la..geram betul..
dengan kegawatan ekonomi skang semakin menjadi jadi.. lappy plak buat hal.. memang sempoi sangat la kan?
lama lama boleh tekanan darah tinggi aku kalau macam ni..
dan sekarang semua data data aku, kerja kerja assignment aku habis hilang !! 
damn IT !!

bukan setakat tu ja.. malam semalam tetiba lak mata aku rasa semacam je.. sekali tengok cermin, siap bengkak dah !! hadoiii.. apa la pulak da ni kan...
terpaksa la pagi tadi lepas kelas arab gerak gi unit kesihatan.. try la check kot2 sakit mata ka..apa ka.. *tapi bukan sakit mata..mata tak merah pon..*
doktor cakap ada la haiwan mana pon taktau la kan galak sangat duk suka kat mata aku ni.. masuk inject dalam mata aku.. memang sakit la skang ni.. merah + bengkak je atas mata aku ni.. mata pon da sepet sebelah.. nak tengok pon kabur kabur je..
si doktor pon kasi la ubat... 3jenis lak tuh ! entah ubat apa la yang dia bagi.. huuu~ *tak makan pon...hehe..*
so sekarang mata aku tersangatlah sakit + gatal yang amat teruk.. *nak mintak surat mC pon malu tadi..* hehe..
dan tadi pergi ke kelas dalam keadaan mata yang bengkak di samping menjawab quiz.. huhu... =.= 

No comments:

Post a Comment