duit poket

Monday, March 21, 2011

let's start it !

listening to bsb song.. 'drowning' and try to finish up my assignment. ;)

mungkin aku dah dipengaruhi dengan test test yang bakal menjelang dan begitu jugak tarikh untuk menghantar segala assignment aku semakin hampir. so that's why malam ni sangat rajin menyetelkan semua assignment yang ada.. *ok law subject is DONE ! * 
mengantuk gila sekarang. minum nekepe pon still takder effect pon malam ni. 


takkan la aku nak amik sampai bersachet sachet lak neskepe ni kan? mau pening kepala aku.. #_#
dari tadi sampai sekarang intro aku untuk economy subject baru berapa baris jer.. nak update blog ni banyak lak idea aku kan? hurmm.. tu la, bergelak sakan sangat dengan roomates aku nih. SUMPAH mau pecah perut !! dan sebab ni jugaklah aku malas nak tidur bilik kawan aku sendiri.. and aku selalu akan menolak pelawaan diorang sebab aku rasa bilik aku sangatsangat happening.. credit to wawa,una and also teen. love u olls.. ;D

can someone give me an idea tak cemana nak karang ayat untuk assignment aku nih? seriously da tak leh nak berfikir nih.. peningpening...~ *perut pon lapar balik* huhu...

this is so not me.. huhu..















my second favourite games.. *tak pandai main sangat pon.. auta je lebih.* teringat dekat my big bro bila tengok set chess ni. masa aku kecikkecik dulu member2 dia mesti datang rumah lawan chess dengan dia. and he is sooo terror playing this game. tapi apa kaitan chess ni dengan mood aku sekarang ekk?? =.=!

No comments:

Post a Comment