duit poket

Thursday, March 10, 2011

kab ba ro kap alif ta nunnnn~~ *eja sendiri*

maka dengan ini, esok bermula lah upacara yang dinanti nantikan oleh semua student diploma in banking yang akan menayangkan muka serta pakaian masing masing pada malam esok. *for those yg bayar duit dinner ajer keyh?*

segala persiapan untuk diri aku sudah selesai.. *agaknya lar* itu beli.. ini beli.. memang ptptpu bagi duit dekat aku suruh beli barang barang yang karut marut macam ni pon.. duit buku mintak kat parent.. haha.. ;p

kerja aku sebagai ajk publisiti murahan sudah selesai.. so the rest hanya serahkan pada mereka mereka yang berkenaan. saya nak melaram je esok.. taknak buat kerja.. hehe.. *jangan jeles*

btw, pejam celik pejam celik.. dah muncul ari yang dinanti nantikan.. bukan sekadar hari dinner yang muncul, malah, hari anniversary aku yang pertama with the person beside there.. setahun?? omaigoshh.. i have no idea what to say.. anniversary?? i hope it will be the happiest day for me eventhough we are not celebrate together at that moment.. *sedih* but i really hope that hari tu nant takdak sentap sentap.. takdak sedih sedih.. i AM trying to buang all that kind of stupid things but i still can't.. i just want to mention here that.. whatever i do, whatever i write here, whatever i say, whatever i try to think about you my dear,.. i will always love you.. even sometimes i feels like kind of suck, my heart is terribly hurt but i really need you by my side. ;)

maybe aku bukan pendamping yang baik bagi awak sebab perangai aku yang mengada ngada.. selalu mencari kesalahan awak tapi kalau diberi masa sehari untuk awak bertukar dan berada di posisi aku, then you will know. how much i love you.. how much i miss you.. how much i willing to spend my money just for you and how much i spend my teardrops just for you..

aku tak pernah bagitau sesapa pon tentang rahsia aku.. apa yang berlaku.. kecuali dengan orang yang paling rapat dengan aku. which is you.. kalau ada pon.. tak semua dijadikan topik utama dalam perbualan.. mungkin sekadar subtopic..when people asking me about you, dengan bangga nya aku menjawab awak seorang yang baik.. sangat baik dengan saya.. that's the reality right?? compare with someone before you..and also with the others outside there.. so that is why no matter what happen, aku sendiri yang cuba untuk tenangkan diri..walaupon awak tak pernah campur tangan.. i will do it on my own..

so as a conclusion..*dah macam buat essay plak* aku betul betul tak sabar menunggu genapnya umur hubungan kami yang baru setahun jagong... hehe.. and i hope that our relationship will last forever.. begitu jugak dinner yang bakal menjelang.. gambar akan diupload nanti setelah berukband aku pulang dari oversea.. so just wait for my next entry yeayh? ;)

myra~ <3

No comments:

Post a Comment