duit poket

Thursday, March 3, 2011

finahllyy !!

SIKIT pon aku tak rancang nak balik rumah hari ni.. alang alang puteri nak kasi tompang.. aku pon berfikir dengan akal yang waras lalu membuat keputusan nak balik.. yeayy !! agak rushing sket sebab kelas agak pack ari ni. habis pukul 4. then balik bilik yang mengambil masa lebih kurang 20 minit berjalan kaki agak meletihkan.. *tapi aku hairan bin musykil kenapa aku tak kurus. malah bertambah gemok ! *..

sampai je bilik yang berada di ujung 'donia' aku terus sembahyang zohor *zohor gajah* and transfer segala report dan kerja kerja untuk presentation next week masuk pendrive. sebab nak serah dekat boss. hehe.. kemas kemas beg *xdak baju pon* then terus angkat kaki cabut dari bilik terchenta.. *roomate roomateku... jangan noty noty... hehehe.. ;p

at first, serius agak segan dengan mak puteri serta tok toknya.. *hari ni aku dapat kawan baru iaitu dari golongan veteran* tapi tersangatlah baik.. dan saya suka !! hehe.. 

sebelum balik singgah sP selatan dulu sebab mereka mereka nak makan dulu.. so aku pon just ikot je la.. kalau dah pegi makan tu for sure la aku pon makan sekali.. *sandwich je keyh? * sangat sedap !! mana tak sedapnya dah orang yang belanja.. teramatlah sedap.. nyum3~

tunggu punya tunggu.. *aku malas nak cita klimaks* malam semakin menjelma.. bulan semakin terang.. matahari tak nampak sinar.. cewahh !! pukul 8 lebih baru betolak balik alor star.. parent aku dah tercangak dekat shahab.. tapi berdasarkan report yang aku terima dari adik aku.. ayah aku tak marah dan mood sangat ok walaupun dia kena tunggu lama.. syukurrr.....

sampai alor star lebih kurang pukul 9 lebih.. amat berterima kasih pada mereka mereka kerana sudi menghantar aku balik.. sob2.. dan terima kasih kepada ayah yang bersetuju nak amik aku dekat shahab.. *jimat duit aku ari ni..* ;p

sampai je di rumah.. aku disambut dengan kucingku yang sekor tu.. GEMOK !! macam aku juga. haha.. sebelum g mandi sempat bergosip gosip.. itu agenda wajib bila jumpa mak.. tengah malam baru mandi.. and sekarang baru boleh online dan membuat karangan bahasa rojak ini di malam hari.. malam pon sudah semakin gelap dan takut ayah bangun dari tidur sambil 'sound' aku suruh tutup internet dan pergi tidur. so guys, have a sweet dream and pegi tido nuh !! hesyy~ ;P

nyte nyte muchiemuchie~

No comments:

Post a Comment