duit poket

Sunday, January 2, 2011

MISS U !!

sekarang dah xleh kuar makan dekat kedai depan u.. xleh kuar lepak slalu walaupon dulu jarang kuar jugak.. hehe.. tapi napa rasa sunyi sangat ni haa?? bosan yang amat. rindu makin menjadi jadi. sedih semakin galak. haihh.. sabau je la..

btw, ari ni ari first class aku.. dengan semangat bangun awal nak g kelas. jadual ari ni agak pack sebab kelas sampai pukul 6.. (hurgh!~) letey sesangat dengan kolej yang amat jauh di hutan belantara sana.. perjalanan yang memakan masa yang begitu banyak membuatkan aku rasa meluat gila2.. kalau xkurus jugak aku xtau la nak kata pa. hehe..

mula2 aku plan nak tukar bilik dekat blok dila sbb kat situ dekat sket.. bila pikir blek aku malas nak menyusahkan orang nak tolong aku angkut barang2 yang banyak ni. so i decided to stay here... jauh pon jauh la.. lagipon sem ni xbusy sangat.. sem depan duk umah sewa.. redha je la~

mood aku skang amatlah mengantok.. almari siap dikemas..so skang i have nothing to do.. so jom tido !! ;DD

No comments:

Post a Comment