duit poket

Saturday, January 22, 2011

malam muhasabah diri bagiku

hari ni seorang lagi menjadi mangsa aku.. kena blocked lagi ! biarkan je.. sapa soh remove aku an? yang aku pelik, aku xdak cakap apa2 pon. duk sembang elok2 pastu tetiba kena remove. wth?? bila aku sembang ngan kawan aku td, aku sedar n bersyukur sesangat aku dah putus ngan dia.. *actually dia 2 ex aku*
walau apa pon yang berlaku ada hikmah nya knapa tuhan xbg aku kawan lg dengan dia. dan sekarang aku amat2 bersyukur kerana tuhan telahpon mengurniakan seorang yang sangat baik untuk jadi peneman hidup aku. dan of course aku xkan sesekali sia2 kan dia.. 
keberkatan dari ibu aku amat aku perlu dan alhamdulillah kali ni ibu aku sangat2 setuju aku dan dia. segala masalah aku kongsi bersama. dan memang xboleh disangkal, sayang macam mana sekali pon aku terhadap sayang aku, sayangku terhadap ibu lebih tinggi berbanding sesiapa pon. i love u mom.. ;)
dan aku benar2 berharap hubungan aku dan dia akan berkekalan sampai akhir hayat aku. setelah difikirkan sejak tadi, aku amat2 bersyukur kerana kali ini tuhan telah bagi aku kehidupan yang lebih baik berbanding sebelum ni. bersyukur seadanya............. ;)

No comments:

Post a Comment