duit poket

Thursday, December 30, 2010

okkeyhh !!~

dengan mood yang amat malas ( mak mintak tolong masak pon agak malas ari ni.. ;P ) aku hanya boleh menulis entry ni jer.. yang lain xdapat aku nak wat. baru lepas print out gambaq. heee.. aku nak boh lam frame. malas nk g cuci gambaq kat kedai. baik aku print jer.. sep duit aku. muahahaha.. ;D

walaupun keja2 mengemas aku still belambak dan bilik aku mengalahkan sarang tenuk (tenuk ada sarang ker?? ) xkisah la macam sarang apa pon yang penting bilik aku dah xdak rupa bilik lagi dah. macam stor je aku tengok. haha.. (cuma bilik aku lawa sket la dari stor ;P ) tapi japg la aku sambung.. makan pon rasa macam kemalasan jer.. hurrmm~


ok.. ni la ruper aku setiap kali aku online.. tersangat2 la hudoh. haha.. kucing 2 menyibuk jer sebab adik aku wak masuk bilik aku. haihh~ rimas aku.. aku nak online pon susah.. satg dia naik pijak atas keyboard aku neyh. habis keluar benda lain.. =.=!

aku nak melawat facebook kejap.. so kesimpulan dari entry aku ari ni ialah aku sangat la bosan + malas nak wat keja.. ;P

p/s : ada sesapa yang teringin lagi rajin nak tolong aku x?? ;P

No comments:

Post a Comment