duit poket

Tuesday, January 4, 2011

mood xmenentu~

first day ke kelas sudah ada 2 assignment.. ari khamis ni nak kena present.. aiyyakk !! mau mati katak ini macam.. 80% bley la dikatakan siap cuma nak get ready dengan note2 kecik untuk kefahaman diri sendiri nanti. huhu.. dan sekarang perasaan yang amat bosan menyelubungi segenap pelusuk jiwa raga zahir dan batin aku. line internet yang menyebabkan aku rasa meluat ( tapi ok sket dari wireless yang hampir membuatkan aku mencarut taktahwan hala. haha.. ) tapi tetap memaksa aku untuk terus beronline di samping menulis entry ni..

begitu jugak dengan keadaan aku yang ditinggalkan keseorangan di dalam bilik tanpa peneman (xpayah nak seru hantu2 mai teman aku keyh ?? ) tanpa bunyi mesej dari sayang yang ku sayang membuatkan ati bertambah parah !! arghhhh...!!! bilakah akan berakhir semua neyhhhh.. (sebelum aku mengamuk baik berakhir cepat segala perasaan nih. muahaha.. ) mode : MERENG !

apa lagi yang patut aku merapu dalam entry neyh?? ada sebarang idea? jika ada sila postkan di sini yer.. begitu juga dengan segala komen yang anda ingin berikan terhadap mood mereng saya ini.. '

sekian terima kasih~

*memang mereng.. tetiba je habis.. wakakaka.. ;PP

No comments:

Post a Comment