duit poket

Thursday, January 20, 2011

tersentap seketika~

perkataan SENTAP ini diambil khas daripada seorang budak yang perasan bahawa dia 2 da cukop bagus untuk jadi seorang yang KONONNYA dikatakan ambil berat terhadap seseorang. go to hell la weii... xpayah nak tunjuk sangat yang anda tu ambil berat and jangan nak jaga tepi kain orang sesangat. jangan sampai aku betul2 benci + meluat dekat kau. pikir sket sal orang lain.. jangan nak harapkan orang je nak pikirkan untuk kau.. 

dan awak, saya rasa segala problem boleh kot share dengan saya. xperlu diam macam tu.. rasa macam nak buat ayat, "siapalah saya.." tapi rasanya saya masih kepunyaan anda so xperlu nak buat ayat tu.. harap anda paham and sorry dengan entry kali ni.
mood skang tersangat la SENTAP because of that girl. spoiled betol la...

*nasib baik ada burger kfc zinger crunch yang diorder khas dari roomates tersayang. kalau x... siap kau pompuan!! aku maki kau sampai xcukop page !! * huh~

No comments:

Post a Comment