duit poket

Friday, January 14, 2011

the independent day..

okeyh..
what am i supposed to write right here??
hurmm.. *blurr*
anyway,,
aku baru je habiskan kerja2 di rumah nie..
penat gila..
mungkin macam ni la penat yang mak aku rasa setiap ari bila kena buat keja sorang2..
dan mungkin lebih penat sebab kena uruskan si kucing2 yang banyak tue..
dan mood aku sekarang hanyalah tetumpu pada muka buku dan menggagahkan diri untuk menulis entry kat blog aku nie..
bantal 2 pon keja duk panggil aku jer..
entah bila la aku nak siapkan assignmet.
bahan2 xcari lagi..
arghh..!!
sumpah aku xlarat + malas gila..
owh ya..
pengalaman aku untuk ari ni ialah.......
bersiang ayam !!
haha..
selalunya duk tengok mak buat jer..
tapi kali ni aku lak yang kena buat atas ketiadaan mak yang pegi ke kl..
huhu..
serius pasni aku xnak buat lagi dah..
beli je yang dah siap tersiang kat supermarket tu..
main bedal je tadi..
apa2 je la janji ayam tue masih boleh dimakan. ;P
tapi aku lak yang dah jadi xlalu nak makan ayam lepas buat semua2 tue. HAHA !!~
sayur2 pon aku masak..
adik aku cakap macam makan kapas..
tiba2 hilang.. xdak rasa..
haha.. kojaq betul..
janji perut kenyang sudah la..
kay.. saya mahu berambus dari sini..
bye2 bloggie...
miss u.. ;)

No comments:

Post a Comment