duit poket

Wednesday, February 16, 2011

perasaan yang masih lagi sedih dengan keadaan yang berlaku..
ditambah pula dengan test esok yang bakal menjelang dan masih belum paham apa2 pon..
sangat sedih bila terasa dengan orang yang amat aku sayang..
terasa seperti aku hanya mempunyai orang yang aku sayang..
tapi hanya sekadar ada dan bukan untuk melayan aku seperti mana orang lain..
aku betul betul tak paham bila orang lain mendapat layanan yang lebih baik berbanding aku sebagai pasangan dia..
siapakah aku sebenarnya bagi dirinya?
orang yang disayangi oleh beliau..
atau..........
aku tak tahu nak cakap apa..
berharap agar aku menjadi orang yang disayangi olehnya..
aku nak dilayan seperti mana perempuan lain..
aku nak dipujuk oleh orang yang sayang aku..
dan orang yang aku sayang..
betul betul berharap nakkan perkara seperti itu..
atau..
patutkah aku buang segala deria rasa aku seperti cemburu, terasa dan merajuk dalam diri aku?
tapi semua tu anugerah tuhan..
dan aku dah berusaha untuk tidak terlalu kerap melakukan semua ni..
tapi aku pon hanyalah manusia biasa yang inginkan perhatian dari seorang lelaki yang aku sayang..
dan lelaki itu hanyalah seorang..
aku tidak minta untuk bergayut sampai 24jam sehari semalam..
mesej selalu..
atau dalam erti kata lain selalu berhubungan..
cukuplah sekadar mengambil hati aku..
seperti mana lelaki lain melayan pasangan mereka..
atau..
aku tak layak nak dapatkan semua tu?
adakah kerana aku ni terlalu ego atau terlalu meminta minta?
entah lah..
aku hanyalah manusia yang terbatas akal fikiran dan bertindak melakukan sesuatu perkara tanpa berfikir..
tapi inilah apa yang aku rasa pada masa sekarang..
inginkan perhatian dari seseorang..
layanan yang sama baik seperti mana yang diterima oleh orang lain daripada beliau..
aku hanya mahu ini daripada awak..
tapi tak dapat..
layanan terhadap rakan berkali ganda lebih baik dari diriku sendiri..
kalau anda sedar.. anda akan tahu..
saya benar benar menyayangi kamu..
tapi saya belum dapat apa yang saya nak dari kamu sebagai orang yang paling saya sayang selepas keluarga saya..
tolonglah fahami saya..
please awak.................. 
:'(

No comments:

Post a Comment