duit poket

Monday, February 14, 2011

bila teringatkan kalian2~

damn !! perasaan rindu terhadap kawan2 lama still xmau nak berambus hilang dari pala otak aku yang berkarat nih.. nak study pon boleh jer sambil2 terbayang muka sorang sorang.. haiyaaa...~ sangat2 parah..

mak bad masuk hospital.. aku doakan moga cepat sembuh yer.. selamat ko cuti kan minggu ni.. bley anta mak ko g hospital.. ;)  next time kita plan lain la yer? agak berat tapi terpaksa melepaskan semua ini. hoho poyo sial~

aqilah, nadhirah... rindu aku kat ampa tersangatlah menebal.. terlebih tebal dari rindu kat sayang aku sendiri. haha..!! aku serious keyh? tapi xpa.. next time aku try gi sana jumpa ampa2 semua.. kalau ada jodoh boleh jumpa dengan kesemua geng kita lagi baguss ! rindu sangat2 weh !! wuaaaa....... ;(


No comments:

Post a Comment