duit poket

Sunday, February 27, 2011

paku oh paku~

asyik asyik kena paku..
bosan betul..
tak tahu cemana nak "pulangkan" balik paku tu dekat dia..
hesyyy~
paku oh paku..
kalau kena paku lalu bertukar jadi lawa giler best gak.. 
hehe..
lama lama boleh berkarat kalau macam ni..
tapi rasanya tak kot.........
i hope so..
ini stainless steel punya paku keyh?
100% takkan berkarat..
haha..

semak perut aku tengok paku paku ni sama la semaknya pala otak aku melayan orang yang memasang paku paku ni kat aku. haha..

tengah cari gambar paku tetiba lak dia bagi gambar ni kat aku.. tapi cantik jugak.. nanti aku nak buat kuku aku macam nih.. mesti lagi cantik. hoho~ ;P


okeyh !
baju dinner..kasut dinner.. tudung dinner sudah dibeli..
harga dalam range 200 lebih sikit jer..
nasib sangat baik bila adda abang yang baik hati mahu sponsor sikit..
walaupun tak banyak..
but at least dapat la tolong aku sikit sikit..
sebelum duit masuk lagi awal bulan depan..
=)
seriously tak sabar tergedik gedik mahu pegi..
tapi keja untuk dinner tak buat lagi..
haisyy..
malas sih..
=.=

tetiba lak rasa janggal pakai baju nih.. ;P

okeyy.. xberapa cantik.. huhu..

susah gila nk pkai selendang nieee...... 

No comments:

Post a Comment