duit poket

Thursday, February 24, 2011

big MAD !! hoho.....

i think our banking president should hire male to do 'these' job since they don't have PMS. hahaha !! *going to be crazy*
lain kali jangan suro aku kutip duit sebab aku senang marah orang yang xbayar duit yuran.. so kalau xnak kena mara phliss jgn lantik aku keyh? and bila setiap kali meeting, phlis attend THAT meeting and choose by your own. ini x, meeting xdatang, then bila keja jatuh atas aku, aku terpaksa buat keja aku.. kalau aku dengar sesapa komplen bab nih, aku nak resign then aku nak lantik ampa buat keja ni.. hoho~ padan muka..
anyway, aku nk ckp sorry for those yang secara xsengaja kena marah gila gila babing ngan aku tadi.. seriously aku xsengaja.. *tapi ada je orang yang aku marah secara sengaja.. geram banyak ari dah.. tunggu point ja.. *
lagi 1, keja aku dah selesai keyh? segala bab pembayaran dah tutup.. dan sila la berurusan sendiri dengan orang atasan.. *cewahh !!* aku xnak masuk campur.. okeyh ?? =)

No comments:

Post a Comment