duit poket

Thursday, February 3, 2011

kegedikanku~

weehuu... rindu giler dekat blog aku.. almaklumla.. 4 ari kat kL sebab angahku bersalin baby girl.. (comeyy 
!!) geram tol aku tgk budak 2 rasa macam nak cubit2 jer.. haisyy~ =.=!  serta melawat adik beradik ku yang lain. alang aku still belum habis pantang lagi n dia ikot blek kedah skali.. (anak dia pon comey !! huhu... )
assignment still belum buat n aku xtahu bilakah masa yang sesuai untuk wat assignment yang telah direject oleh madam cina tue. huhu... sedih betul..  ;(
ari ni start dari tengahari sampai petang lepak luar dengan membe2.. (farah, aiman, ushu, abg aji, p-jon, bulat n zaim ) xtually kami pegi kenduri umah melin..ada diorang buat aqiqah sket.. sebelum g tempat kenduri, aku, farah n aiman pakat2 duk posing sakan dulu.. (thanx aiman sbb amik aku kat umah tadi.. ^_^ ) then baru berangkat ke tempat kenduri.. so.. inilah hasilnya dari kegedikan kami.. ;)






kaki saya itam~ huhu...


xleh peluk syg peluk tiang pon jadi la.. hahaha.. ;P








really miss my sayang~

cengey oo.. lapaq nasik dey.. haha..

this flower is just 4 u.. <3
*sori kalau xlawa dengan cara saya pakai tudung sebab this is the first time try pakai betul2 macam ni.. hehe.. ;p once again.. sorry yow~  *

No comments:

Post a Comment