duit poket

Sunday, December 26, 2010

konerang next top model ~ ;P

urmm.. apa ek nak tulis..~
tgh syok2 baca novel, sayang call ajak kuar.. dengan perasaan yg penuh dengan kekalutan, takut permintaan 'nak keluar' ni di'reject' oleh ayah.., akhirnya saya yg bernama seperti di atas memberanikan jugak diri yang xberapa nak berani ni untuk bagitau ayah.. kononnya nak g umah kawan bagi baju.. (tapi ini xbohong tau?? memang pegi umah kawan bagi baju betul.. )hurmm.. 

dengan penuh rasa kalut bersiap sebab ayah dah memang tersedia siap dah sebab dia memang nak kuar kN., so aku terpaksa mengexpresskan diri aku.. sambar apa yang ada ja.. xsempat nak pakai cantik2 dah sayang oi.. ayah duk suruh cepat. huhu..

sampai kat rumah kawan, memang xsah la kalau xbukak kedai kopi.. gosip itu perlu untuk hidup. haha.. segala hal orang, orang tu orang ni memang bercerita non-stop. sampai kering tekak aku. tetiba lak tadi aku jadi talkative gila. huhu.. 

tunggu punya tunggu, lebih kurang pukul 2.30 baru la sayang and da geng sampai.. so aku pon keluar la.. melepakkan diri di taman yang serba indah lagi memikat (weekkk..~) di samping melakukan sedikit aktiviti yang boleh la dikatakan berfaedah.. photoshoot sana sini.. dah la huduh.. nasib baik sempat make up sket dekat rumah kawan aku. hoho~ ;P ( i xpandai posing yer.. sekian~ )

then kami pegi selasih.. aku yang suggest tempat tu sebab dah lama gila aku nak pegi situ tapi xboleh2 pon. huhu.. so tadi aku ajak diorang pegi situ.. actually aku kempunan chicken chop tapi xpa la.. malas nak makan pulak.. spageti suda~ ;P

tetiba,, waitress yang pertama muncul.. macam aku nak kenal ja minah yang dulu faymes dengan gelaran 'dongga'.. pikir2 balik baru aku ingat rupanya 'kak yang'.. yang kapel dengan ex aku dulu tu la.. bukan ex5 yer? huhu.. =.=!  baru habis spm.. keja part time dekat situ.. 

second waitress pulak macam aku nak kenal jugak. ami !! miss u... my junior dekat skolah and taekwondo.. dia still memanggil aku kak la'a.. hehehe.. aku pon da hampir terlupa dengan nama tu.. haisyy.. kenangan pahit tuh.. xmo xmo xmo. hehe.. 

dan seperti biasa, si tiga serangkai begitu galak sekali hendaknya.. meminta itu dan ini.. haha.. lawak la.. sumpah xCEMBURU okkeyhh?? haha..  ;P (duhh~)

masa untuk pulang.... rasa macam xmau balik je.. tapi nak buat macam mana.. kalau ada jodoh, jumpa la lagi kami ni.. tapi aku harap kekalkan la hubungan kami ni.. bukan setakat hubungan aku n sayang tetapi antara aku dan kawan2 nya.. amiinnnn..~

thanx to korang yang susah2 menghantar mira balik, bawak mira g garden buat photoshoot.. ;P  dan pegi makan.. and thanx sayang sebab belanja i.. hik3~ sayang awak afiq a.k.a jagong <3 <3 <3

=))

No comments:

Post a Comment