duit poket

Wednesday, December 29, 2010

geng hans..

miss my gang so damn much !! geng paling aku sayang sejak aku form 1. kemana selalu bersama.. bergerak dari hostel ke kelas bersama sama.. xpernah tinggal kawan kawan.. kemana pergi mesti bersama sama 9 orang. ramai kan? tapi kami xpernah gado sepanjang aku berada dalam geng ni. susah senang bersama.. salah faham, merajuk sampai xbertegur sapa ada terjadi tetapi kami begitu matang dalam menyelesaikan masalah. dan aku sangat menyesal kerana berpindah kerana aku dah kehilangan kawan kawan yang begitu baik. bila hari minggu kami selalu berkumpul di bilik sesapa ramai2.. tapi mesti diam2 kalo x kena tangkap dengan warden. hehe.. (walkman aku lingkup sbb warden 2 rampas. ciss ~ )

kami namakan geng kami sebagai 'hans' sebab time 2 semua pakat2 gila.. masing2 duk cari nama nak bubuh. ntah cemana teringat hans isaac.. so kami pon setuju je lar.. haha.. hampeh an? ;P

perangai yang paling kebudak budakan dalam geng 2 aku rasa aku la. haha.. ntah la kenapa. sebab aku lambat matang kot. wekkk... ;P tapi pape pon, kasih sayang diorang semua memang best. xmungkin ada kat orang lain. bayangkan la, 9 orang dalam geng kami semua aku sayang.. kadang kadang orang lain pon selalu join geng kami.. kalau g dining time makan, 2meja besar yang berkembar tu memang penuh dikelilingi oleh kami semua.. kalau bukan 9 orang, mesti ada lagi penambahan dari kawan2 aku yang lain.. hidup berasrama.. macam ni la.. ;D

saat2 yang paling sedih bila ari terakhir aku kat sekolah 2.. habis je jumpa ngan rakan2 kat sekolah, balik asrama jumpa lagi ngan budak hostel lak. ada yang kasi aku hadiah, air mata.. sob3~ aku pon nanges aww... sedey gila.. p/s : hadiah2 yang ampa semua bagi still ada lg. aku simpan..thanx ek korang. ;)

sangat2 menyayangi korang sekalian.. hope bley jumpa ramai2.. miss all of you.. <3
(dari kiri : dida (britney), nora (the rock), qilah (agogo), shirah (beyonce), suzila(xdak sbb dia bkn gang kmi dulu tapi tersangat2 baik. ), nurul(pon sama jugak cam su.), eda(luper.. ;P )
ayuni...(lupa jugak gelaran dia.. )
take care yer bila di oversea nant..
gud luck cyg!


ada lagi yang xdak.. pikah (apa ek?? ), nyvee(dia xdak gelaran sbb kuar awal dari hostel. huhu..), kinah (sumo.haha.. )
pikah~ <3 u..

selalu gak bertengkaq ngan pikah tapi relax je.. kawan2 kan? sayang ang oiitt.. 
nyvee inthano~

tgl dekat kampung siam depan taman aku dan berkawan dengan nina, best fren aku since tadika. nina ni mak dia siam n ayah dia cina.. ayah dia kawan ayah aku.. tapi dah meninggal sebab sakit apa ntah. ksian dia tapi dia memang budak yang sangat pandai. nyvee.. rindu kamoo lorr~ kami xsempat letak gelaran kat ang sebab ang kuar hostel awal sangat. nasib ang baik. kalau x.. haha.. ;P

dan gelaran bagi aku?? biarlah rahsiaaaa.... malu ah mau kasi taw !! HAHA.. ;PP

No comments:

Post a Comment