duit poket

Monday, October 18, 2010

MY FINAL EXAMINATION IS JUST AROUND THE CORNER!!





walaupun aku tau my final exam da dekat sesangat, tapi aku still boleh online sampai berjam2 tanpa menghiraukan keadaan sekeliling. hwahaha... ;p


nant bila da kuar result baru la nak menyesal.. baru la aku akan cakap. 'isy,, kenapa result terok sangat neyh??' xpon, 'nyesalnya aku dulu duk online je kejanya..napa la aku xbaca buku.. huhu..'.. dari kecik sampai besaq cenggini still menggunakan ayat yang sama.. ;D


sorry to my dad because anakmu sangat malas sekarang. huhu.. i need caffein then i can study dengan rajin sekali. bila aku dekat rumah, nothing i can do except sleeping, eating, playing, watching tv.. etc~

oh i forgot something.. i've got a new haircut yesterday !! and i'm so happy because auntie tu memahami aku. xmacam laki cina kat sP ari 2. dah la mahal, xpaham bahasa lak 2. haihh susah susah..~ nampaknya dari aku kecik sampai besau aku amat menyukai tukang gunting rambut berbangsa siam berbanding yang lain and i dont know why..
mungkin sebab aku pon sememangnya keturunan siam like what my family had already story2 to me.. ;D

when i talk about my family ada relation dengan geng keturunan siam, aku xpaham dan xakan paham kenapa aku punya tok & wan sebelah ayah aku nak rahsiakan sangat pasal asal usul keluarga sendiri dari kaum keluarga. until we found the answer by ourselves bahawa aku mempunyai keturunan TENGKU yang berasal dari thai. OWHMAIGOD !! we found it when my sis perlukan salasilah keluarga untuk assignmentnya and thanx to my tok su because willing to tell us about it. no wonder la sepupu ayah aku ada nama tengku.. and its totally unfair towards my family..huh !!
kalau tak, nama aku mesti tengku amirah bazlaa binti tengku idris.. woww.. i loikkeee !!! hik3... ;D

i love my family so damn much !! muahhxxzz!! ;)

No comments:

Post a Comment