duit poket

Sunday, October 31, 2010

MISH YOU SHO MUSH !!

hello my blog !!!
really miss you lor.. huhu.. sorry lar i keje kuar lepak lepak dengan buku je ari ni.. tak sempat nak lepak + jumpe dengan you rini.. sorry keyh? i bizi lor my dear bloggie sayang.. muahaha.. (mode : SEWEL ! )

SERIOUSLY aku cakap yang aku rasa nak muntah sesangat dah nie.. tak sanggup nak study subject yang sama setiap ari.. adusss !! tolong la.. habih lar cepat sket. tak sanggup dah eden nak berdepan dengan semua nie.. saya tak sabar nak ENJOY !! weeeeee...... 

apa pon, please wish me a GOOD LUCK okkeyhh..?? saya nak pointer saya meningkat dari ari tu.. kalau turun,, hukhuk.. im so sorry daddy.. please jgn mara yer.. sob3~ ;(

jom rakan rakan sekalian alam kita tido !!! haha.. mengantok gila wehh.. memang sedap kalau tido time cuaca macam ni. sejukkkk je.. kan best kalo leh peluk. hahaha!! pelok bear aku suda.. lebey lebey lak ann... huhu..
jom3.. see you later and alligator and lighter.. and... whatever !! ;p

No comments:

Post a Comment