duit poket

Friday, October 29, 2010

kenapa perlu lari hah ???!!

ari yang sangat best melepakkan diri di tepi bangunan murni sambil angin seolah olah angin pantai meniup dengan agak kuat terasa sangat sayu + sejuk ditambah pula dengan keadaan malam yang begitu gelap tanpa ditemani bintang bintang di langit. cewwwaahhh !! fuuhh~ penat berdrama seketika... haha..

sebenaQnya ceritanya begini :

niat ke 'murni' adalah untuk study statistic. dengan langkah yang penuh semangat walaupun kaki agak letih disebabkan joging petang tadi, (dah lama xjoging.. macam ni la.. ) aku tetap kuatkan semangat aku demi nak DEKAN jugak sem ni even i know sem ni agak susah. huhu...

setibanya di bilik dila, kami seperti biasa tidak sah kalu tidak dimulakan dengan topik perbincangan harian. selesai bersembang barulah aku membuka buku dengan lafaz 'bismillah.....'

kemudian, teringat dengan roomate lama.. so aku pon pegi la melawat sambil mintak tolong dia ajarkan apa yang aku tak tau.. lagipun aku memang rindukan roomate lama aku.. huhu.. kerana mereka je la yang boleh kasi aku jadi rajin.. and i dont know why.. huu~

bila aku kembali ke bilik dila, aku tengok sapa pon tak dak.. sebab diorang g koop. masing masing lapaq. xdak apa nak makan. agak simpati aku tengok keadaan diorang.. bila diorang balik, kami masing masing melepakkan diri di tepi bangunan murni tu sebab angin pada malam ni tersangat lah 'best'. memang sejuk gila arh... rambut menggerbang sambil ditiup angin.. (terasa seperti model seketika.. ;p  )

KEMUDIAN !!!

sebijik moto lalu di kawasan tempat kami lepak.. kami dengan pantas mengangkat kaki melarikan diri dengan sekuat hati kerana masing masing ingat 'pak gard' sedang wat rondaan. sehingga aku rasa seperti nak tergelincir.. huhu.. (nasib baik tak jatuh.. haha.. ) 

setibanya di bilik, kami pon mengusya la milik siapa kah moto tadi.. RUPA RUPANYA !! 
moto student je ponnnnnnn.... hurmmmm.. HAMPEH ! memang sengaja nak suruh kami lari malam malam ni..    
tapi nasib baik lah ada lekat jugak ilmu malam ni walaupun tak banyak. lepas lari daripada 'gard' tu terus tak dak mood nak study. haha...

SO, aku pon pulang la ke bilik aku yang terchenta kerana tersangat rindu pada roomate ku.. awww.... hehe.. ;p
dan skang mood aku hanyalah ingin nak berblog.. hye reader !!! ;D

(and aku tak tau kenapa aku xleh nak call sayang aku. apa dah jadi dengan line maxis???? hurghhh.. balik sorang sorang dalam keadaan yang menakutkan tanpa teman. huhu.. =.= )

No comments:

Post a Comment