duit poket

Wednesday, October 27, 2010

HaB!s Dah???

wheewww...

setelah penat memerah otak buat essay sebanyak 1 page suku, (tulisan kecik kecik.thats why la muka surat pon sikit.. ;p ) akhirnya.., lega sikit beban pala otak aku and tak payah susah susah nak pikir sal subject ni lagi. fuuuhhhh~

actually aku tak tau pon apa yang aku merapu dalam essay tadi. muahahaha... tapi harap harap ok la.. maklum la.. kiter ni bukan pandai english pownnn... sob3~ *sedikit tacink* ;p

so.. malam ni kiter ENJOY !! my next paper is on 1st november.. relax luh !! haha.. perutku masih kenyang. maklum la.. makan free.. hik3~ ;p thanx to nana sebab belanja i and dila tadi.. next time i belanja u plak okkeyhh sayang? ;)

kenyang kenyang sebegini rasa seperti mau tidur.. mengantok pulak. err.. ada sesapa tak yang sudi nak dodoikan saya?? please.. mengantok sangat sangat da nih !! cepat cepat sebelum terlambat. haha.. ;p

and sesapa yang nak join saya tido sila angkat ibu jari kaki yer.. ;) 
(effect setelah menjawab paper BEL tadi.. haha.. )


No comments:

Post a Comment