duit poket

Wednesday, October 27, 2010

wHo cAreS??? please put ur hands up!

kalau aku cakap aku sayang dekat orang atas tu, ada sesapa yang nak bising tak?? hoho.. ;p

tak pun ada sesapa nak join aku sayang dia jugak? no way !! aku sorang je keyh??? 
yang lain tu boleh ketepi. jangan nak sebok sebok melainkan his own family and friends.. (male friends only.. i ulang,, MALE friends only !! ) kalau tak paham bahasa jugak aku da tak tau nak pakai bahasa apa dah. 

kalau bahasa siam my dad pon tak ajar aku lagi bahasa 2 eventhough i teringin sangat nak belajar bahasa family i. huhu... ;(

(nampak sangat yang aku ni kuat jeles ann?? hik3~)
tapi ini kira ok la tak teruk macam dulu.. kalau dulu......... hmmmm... hahaha... ;p

sudah arr.. malas nak layan blog aku ni lagi. time to sleep. hwarggghhhhh !!!!! 

GOOD NIGHT MY LOVE !! SWEET DREAMMMM...~ 
zzzzZZZZZzzzzz.........

1 comment:

  1. i agak emo mlm ni.. tetiba lak asa cam nak jiwang jiwang. muahahaha... ;p

    ReplyDelete