duit poket

Wednesday, October 24, 2012

friendship

Assalamualaikum..

entry untuk malam ni ialah persahabatan. apa yang korang paham dengan istilah persabahatan? adakah persabahatan ni hanya untuk di kala senang? di kala kita nak berseronok seronok saja?? habis time susah cemana pula? 

definisi untuk persahabatan berdasarkan apa yg aku paham, ialah teman yang sentiasa ada di sisi di kala susah dan senang, tidak mengata belakang, sentiasa mendukung segala tingkah laku kita, dan menasihat kita jika apa yang kita lakukan itu tidak mendatangkan faedah. sahabat jugak ialah orang yang tidak akan pentingkan diri, sentiasa memahami keadaan sahabat sendiri dan tidak akan menyakiti hati sahabatnya. 

apa yang aku cuba untuk sampaikan skang ialah aku sangat sangat tidak sangka ada sahabat yang sanggup lari daripada orang yang cuba ingin nak berbuat baik, nak mintak maaf sempena hari raya ni dan cuba menganggap sesuatu yang buruk dari kami. ok fine.. itu hak anda. 

aku malas nak panjangkan lagi. selebihnya korang paham la sendiri. sekian.

p/s: this is MY blog. so i have my own right to write anything that i want. if anyone of you dont like it, PLEASE move to the other sites. thank you so much :)

No comments:

Post a Comment