duit poket

Sunday, April 3, 2011

my new story mory..

soooo relieved bila dah selesai jawab test law tengahari tadi.. rasanya segala beban yang ada dalam kepala 
hotak aku ni ringannnn sket walaupon this coming wednesday ada test economy pulak.. *phew*

menghafal segala mak nenek ni di tengahtengah malam.. =.=
study bagai nak gila subjek nie. hafal punya hafal dah sampai pukul 8 pagi, which means aku tak tido langsung tengah malam tu.. GILA ! seriously aku minum neskepe secawan je tapi effect dia kali ni sampai tak boleh nak tido langsung !.. bayangkan,, aku cuba nak tido pukul 8 tu.. susah gila nak paksa sampai tido.. bila dah tertido,, si hajah a.k.a RS (resident staff) buat pengumuman pulak pukul 10 pagi.... *serious aku geram gilagila* terus aku tak boleh nak tido.. aku agak mengamuk masa nie.. dengan mood bebal yang melampau sebab rs tu bising betul cakap.. *suruh angkat kain je pon.. perlu ker?? * 

so aku terpaksa rela bangun then sambung buat keja sampai pukul 4 petang.. terasa mengantuk tapi tetap tak boleh nak tido.. baruu je nak terlelap ada manusia call aku plak pukul 5.30 !!! macam nak marah je mamat tu tapi tak sampai hati sebab dia baru je break up dengan awek dia.. sabarrr je la..nasib baik dia dengar suara aku yang amatamat letey + mengantuk masa tu dia tak cakap banyak. terus kasi aku tido balik.. lepas je letak phone, ayah call plak dahhh.. hadoiii.. at last aku rasa macam nak teriak je.. *selalu macam ni kalau aku bebal dan rasa nak mengamuk* dengan muka yang tak manis langsung aku bangun pegi mandi. huh !!

tak paham betul aku neskepe yang aku minum tu ada jampi ke hapa sampai teruk bebenor aku nak tido.. sabor je lerr.. =.=!

No comments:

Post a Comment