duit poket

Monday, April 18, 2011

lovE them !!

going out with my roomies tersangatlah enjoyable.. sebelum ni hanya menetap dan bersarang di dalam bilik je tanpa keluar memana.. dan tersangatlah bosan sehinggakan dapat merasa otak ini susah mendak seperti air milo basi yang dibiarkan selama 3 hari.. *eewww~* yup.. itulah yang sy rasakan sehinggalah saya keluar dengan merekamereka ini di samping menikmati makanan dia luar kampus sambil ditemani cik karim.. *wawa 
beri gelaran ni dekat lalat yer.. bukan untuk orang* ;p  

me and wawa berwibawa.. ;p

hikhikhik.. ;D

tinia and wawa and me..

drama pertama

drama kedua

drama ketiga. hee~

awww.... raser macam nak terjun tasik jer.. hihi.. 

okey saya gemuk disitu~

drama seterusnya.. bagaikan nenek mendera cucunya.. hehe..

takder maknenyer... 

ooppss~

welcome to our new apartment

friends forever..~

kesian teen tak dilayan masa nie.. hehe..

seriously macam dekat apartmen kakak aku.. ;p

muka sy disirami 'nur'.. hehe..

sibuk jer pak gard belakang tue.. 

<3

ada banyak lagi gambar yang sy teringin nak upload tapi sudahsudah la tue.. hee..
kesimpulannya.. saya suka orang ambil gambar saya even i'm not a photogenic.. photo genit?? or photo gedik?? ahh whatever.. hehe.. ;p

love u ollz.. <3

No comments:

Post a Comment