duit poket

Monday, July 25, 2011

my new handmade chocolate

pheww~
actually aku baru saja menghabiskan resepi baru yang baru aku belajar dari kawan aku sendiri. & i'm soooo excited sehingga tak sabarsabar nak buat & now baru selesai.. *tepat jam 2.15pagi*

coklat yang baru siap


jangan tanya kenapa aku guna white chocolate sebab aku sendiri tersalah pilih masa membeli.. huhu.. lain kali tuan kedai patut labelkan nama coklat tu besarbesar sket supaya orang seperti aku ni lebih nampak..tapi ok je sebenarnya..lain kali aku beli la dark chocolate plak kan? *memang duit ptptn aku untuk beli coklat pon* ;p


siap packing.. sesapa yang nak bentuk lolipop cenggini bley la order.. sebab kalau nak buat, aku hanya akan buat bentuk cenggini saja.. haha..


siap disusun untuk disimpan.. boleh telan untuk kenyangkan perut sendiri atau kasi adik berniaga di sekolah..hehe..

semangat nak bukak bisnes sendiri semakin menjadi-jadi sehinggakan mood belajar dah tak tahu kemana menghilang..& sometimes aku cakap, 'jangan sampai aku berhenti belajar aku berniaga'. haha.. ;p

apa yang ada ni hanyalah berdasarkan apa yang aku belajar from my fren..aku just praktikkan jer..

ada banyak lagi jenisjenis coklat yang berlainan jenis, bentuk & rasa yang bakal aku buat.. so just wait for my new coming entry yeah.. 

miera~

No comments:

Post a Comment