duit poket

Sunday, July 17, 2011

???

hurm...

1 lagi hari yang membosankan di waktu cuti ni..

masih belum melangkah keluar dan hanya mampu menunggu kengkawan datang bertandang..

apalah malangnya nasib aku kan?

tiada kebebasan..

mungkin ada hikmah nya kot.. 

sabar je lah walaupun di dalam kesabaran ini aku dah banyak sakitkan hati orang lain..

mungkin orang lain pon tak mengerti?

who knows... hmm..

di kala keboringan ni aku suka nak buat makanmakan..

apa lagi kalau bukan kek.. ;P

kek seterusnya ialah kek coklat pulak..

sebab aku teringat yang someone tu sukakan kek coklat..

walaupun dia takleh makan janji aku buat untuk kepuasan diri aku pon dah cukup..

bersesuaian la dengan impian aku yang teringin nak buat bisnes kek kan.. hehe..

hope kesampaian..

amiinnn.. =)

sedapnya... ok aku dah mula nak menggila sukakan kek. huhu..

No comments:

Post a Comment