duit poket

Friday, July 15, 2011

my new dream...

setelah berfikir dan berfikir... 
di dalam kepala batu hamba ini hanya ada 1 impian yang ingin dibuat di suatu masa yang mendatang..
setelah ditimbang..disukat serta diukur..
aku bercadang nak buat satu bisnes aku sendiri..
iaitu kedai kek !!
HAHA.. *i'm so serious*



oleh sebab aku teramatlah menyukai kek *terutama cheese cake* so aku dah decide & betulbetul decide nak bukak sebijik kedai aku sendiri someday..
apa yang penting masa sekarang ialah mengumpul modal dari awal..
belajar membuat pelbagai jenis kek yang ada..
hope my dream will come true..


tapi sebelum tu, aku plan sengsorang nak buat melalui online dulu..biar merangkak dahulu sebelum berlari..=P 
so i really hope yang impian aku yang aku dah plan berhari-hari ni termakbul..
AMMIIIINNNNN....~ =)

No comments:

Post a Comment