duit poket

Thursday, June 16, 2011

kenduri budakbudak!

fuhh!! *penat*
ok !! penat masih terasa sebab from sP terus rush balik alor star..singgah as mall kejap setelkan something..*seriously ada hal.. bukan pegi shopping ek? ;p * dengan semalam keluar enjoy dengan housemate balik agak lewat..tapi takder la lewat sangat pon..standard student la kan.. ;p 

cerita pasal semalam kan..niat semua orang nak tengok muvie..tapi takdak cita best lak masa tu..so kami pon just decide nak pegi makan..siap pegi karoke lagi tueee... * okey aku nyanyi 1 lagu je keyh?? diorang semua sorang 5lagu* semangat betul. aku sampai nak tertidur pon ada..dengan mamat sengal dekat sebelah nak mintak number phone.. ohh phlisss... sengal betul~

kitorang berdua just sit there sambil dengar mereka mereka  menyanyi..aku bab-bab nyanyi ni failed laa.. huhu..

dengan muka yang letih,, ari ni masing masing pulang ke kampung halaman..aku pulak sebelum balik sempat singgah ke kenduri anak ex classmate aku masa form 5 dulu.. celebrate birthday anaknya yang masuk umur setahun.. comeeyyyyyy sangat !!!! huhu..


wani( sebelah kiri blakang) dah macam seorang mak skang..*memang dah jadi mak pon.. huhu..* ni la budakbudak 5pA 1..rindunyaa...... =.=


masa aku sampai je kat rumah beliau,, ramai betul budakbudak kecik..dah macam taska pon ada. huhu.. dengan ada lagi sorang budak skola aku pon dah ada baby jugak...ramai sangat aku tengok masing masing dah berkeluarga dan bakal berkeluarga.. seriously aku rasa semak kepala sangat tadi..sampai aku cakap sendiri,, aku takkan kawen awal !! huhhuhuhu.... 


kalau orang lain akan cakap teringin nak kawen bila tengok rakan sendiri dah bekerluarga,, aku lak akan cakap, aku taknak.. huhuhuu....sebabnya,, tanggungjawab tu TERRRSANGATLAH besar.. ingat mudah ker nak jadi ibu??? teruk kot.. tunggu aku matang dulu laa.. skang masih kanak kanak muda..mau enjoy maa.. hehe.. ;D

p/s: tanggungjawab seorang ibu dalam berkeluarga itu tersangatlah besar.. kawen bukan sekadar nak elakkan maksiat dan atas dasar cinta suka sama suka..tapi masih ada tanggungjawab dalam mendidik anak sendiri serta menyediakan keperluan keluarga. dan ini semua sangat terOk !! 
renung renungkan lah~ =)

No comments:

Post a Comment