duit poket

Monday, June 6, 2011

BORING !!

hyeeee...*walaupun saya tahu tidak ada orang pon yang baca blog ni untuk menyahut seruan 'hye' saya.. *
seriously bosan yang amat teruk dekat rumah sewa yang sangat indah ni..*indah ker??*

entry yang lepas saya ada cakap pasal rumah sewa baru saya rite?? actually when my first time tengok keadaan dalam rumah ni, i am totally GELI !!~ eeyyaakkkss !! bayangkan, sepanjang hari memang tak der selera langsung nak telan makanan even seteguk air sekalipun dalam rumah ni.. kotor nauzubillah.. tuhan sajer la yang tahu macam na keadaan dalam rumah nie.. 

dengan bantuan parent, diorang tolong mengemas sedikit sebanyak dalam rumah ni. paling utama sekali my own bedroom. saya langsung tak faham.. bukan student lelaki yang tinggal dalam rumah ni.. tapi perempuan..bayangkan perempuan duduk dalam rumah yang berkeadaan sebegini.. melekat melekit ! lipas pon ada..perasaan geram dekat tuan rumah pon ada sebab diorang cakap nak cuci rumah dulu before kami stay sini..tapi ini yang kami dapat.. thanx jugak dekat parent2 my housemates yang bersama-sama menolong mengemas rumah..

paling memalukan, my dad jumpa.....*perlu ker ar nak mention kat sini?* ahh lupakan.. tapi 'barang' perempuan la.. banyak lagi la yang dijumpai dalam rumah nie.. boleh dikatakan, stor ayah saya lagi bersih dan LAWA dari rumah nie.. dan perasaan nak minta duduk dalam kolej terus memaksa-maksa.. and first time jugak hampir nak menangis bila parent nak tinggalkan saya sendiri di rumah ni dengan keadaan yang tak terurus..huhu.. ;(


dan kerjakerja pembersihan rumah terus dilakukan selama hampir 3 hari.. baru lah diyakini bersih... huhu..

No comments:

Post a Comment