duit poket

Wednesday, June 29, 2011

activity

ok i admit that this is my first time handle project yang tak seberapa nak besar.. and now aku dah dapat merasakan aura-aura serta bahang-bahang nak buat dosa. haha.. ;p

for this semester aku kena handle camping punya project. even aku bukanlah ketua untuk lead semua, tapi aku juga bertanggungjawab untuk memastikan kem ni berjalan dengan lancar.. and hopefully kem ni akan dapat dilaksanakan dan akan diluluskan oleh pihak atasan.. hmm..

dan sekarang aku dapat merasakan susah payah previous senior yang kena handle project macam ni disamping terpaksa berhadapan dengan karenah kanakkanak yang manja dan tak mahu memberikan sepenuh kerjasama..walaupun masih ada yang sporting but still tak cukup kalau setakat 2 3 orang saja yang ok..

yaa..mungkin batch kami dulu pon susah untuk nak handle..tapi seingat aku, kem yang ditujukan kepada kami dulu, kami pergi beserta bayaran lagi..begitu jugak dinner..semua ahli attend je..sports day pon sama..so,, apa yang kurangnya dari batch kami? atau aku yang terasa lebih dengan kata-kata anda?? hmmm... *masih merenung*

papepon,, harap berdamai... =)

No comments:

Post a Comment