duit poket

Wednesday, May 4, 2011

lets learn something this holiday..

disebabkan cuti ni tak pegi memana..so ada lebih baik aku belajar something yang amat bermakna untuk aku sekarang dan masa depan.. *cewahh!* 
oleh kerana aku sangatlah meminati kek batik,, so i'll try to learn how to make it.. dulu masa first time makan kek batik buatan kakak aku, terus aku suka and terus minat sesangat dengan kek ni.. aku xsuka kek yang 100% coklat sebab aku takder la kipassusahmati coklat.. hehe.. 
so dalam cuti ni aku akan try belajar buat sendiri apa yang aku nak.. *fighting2!* hehe..



cheesecake pon tergolong jugak dalam fevret aku.. ummphh... gemuk la aku.... ;P
tapi nak mencari cheese tu yang lecey sket.. so i decide taknak belajar wat cheesecake..tunggu my sister angah balik then aku belajar dari dia.. cheesecake beliau sangat sedapp!!! huhu.. 

actually cuti ni banyak benda yang aku nak try belajar buat sendiri macam memasak.. ye laa.. dah besar panjang macam ni pon nak buat gulai pon tak reti.. ngeee~~~ mak cakap,, kakak2 dulu belajar buat benda tu masa habis spm dah terrer dah.. so sayer?? saya reti buat benda lain.. hehe.. ;p

lepas settle tolong ayah buat kerja di rumah ni.., baru aku akan start..*maybe* hehe.. semangat dah ada kira ok la tu.. ;))

No comments:

Post a Comment