duit poket

Monday, May 9, 2011

already done !!

dua hari lepas aku berjaya jugak menyiapkan sebijik kek batik dan sebekas handmade ice cream oreo.. 
waaaaa happy sangat !!
actually this is my first time wat bendabenda ni semua..
nekad jugak keluar cari bahanbahan nak buat semua nie..
beli macammacam..
and of course la guna duit aku..
sengaja aku taknak kacau duit orang tua aku..
sebab aku yang nak belajar buat semua tu..
and akhirnyaaaa...
ini la hasil nyaaa... ;)


sorry la sayer tak pandai nak susun bagi nampak menarik sket.. 
hanya ini je yang mampu..
so..setelah penat bertungkus lumus..
ini la hasil dari kerja tangan aku sendiri..
alhamdulillah..
reti jugak buat daripada tak tau langsung kan??
hehe..


ok ice cream ni laaaagiii la nampak tak menarik..
serious tak reti langsung nak kreatifkreatif nie..
main potongpotong je ais tu then latak dalam mangkuk..
hehe.. ;p
pastu dengan cuaca yang amat panas..
di samping menunggu abang ipar ku mengambil gambar ni..
memang sempat la untuk ais ni mencair..
ini namanya ice cream oreo..
bagi aku dan family aku yang dah makan..
boley la dikatakan sedap..
manissss gitu.. hehe..

sooo..
my next target pulak aku nak buat pancake..
just wait and see keyh?
tapi kena pikir dulu sebelum buat sebab bahannya agak banyak dan agak susah nak mencari..
huhu..
akanku pikirkan..
segala aktiviti aku akan diupdate melalui blog..
luvuolls peeps~ ;)

No comments:

Post a Comment