duit poket

Tuesday, July 6, 2010

mY nEw liFe!!

new sem, new roomates, new 'cupboard' (beli baru kat the store.. terpaksa.. huhu.. :p ), new matress, new bed, new boyfriend... hahahahha... no la.. just joking. =D
nak kata xbest, best jgak. nk kata best sgt pon xjgak. huhu.. apa pon, sedih terhadap diorang still ada sebab diorang langsung xcall aku macam selalu.. diam ja.. really miss them soooOOoo much!! please call me.... huhuhuhu...
still teringat dekat rumah.. ntah la kenapa.. mungkin tension kot.. sedih lama pon xhabis lagi. still teringat kat diorang semua..kadang-kadang kalau gelak pon, tiba-tiba air mata pon boleh keluar.. nak nanges tp malu.. xpernah lagi rasanya ada perasaan macam ni. yela, orang yang paling rapat ngan kita tetapi sekarang jadi macam ni pulak. sapa yang xsedih kan? hurmm....~
apa pon yang penting, kehidupan mesti diteruskan..still kena belajar..walaupun mungkin ada yang xingatkan kita tapi still ada lagi orang lain yang amat menyayangi kita kan? love u dear.... :)
thanx to you sebab masih sygkan saya..
anda amat penting bagi saya..tanpa anda mungkin saya xdak sesapa lagi.. huhu..sedih nya... xdak sesapa ka yang nak simpati ngan saya?? :(

No comments:

Post a Comment