duit poket

Friday, July 2, 2010

Bercadang mahu memohon maaf..
mahu anta mesej kat facebook..
tapi ada orang xkasi..
katanya ini hal personal..
lebih baik anta mesej melalui telefon saja..
tapi saya xnak..
saya prefer melalui facebook lagi daripada telefon..
sebab apa yang berlaku berpunca dari facebook.
so..
apa patut saya buat??
hurmm..
xpa la yang tu..
pandai2 la saya mahu hidup..
apa yang penting,,
saya mahu mohon maaf..
bak kata orang..
salah seorang kena lah mengalah..
kalo x,
sampai bila pon hal ini xkan selesai..
so saya akan mengalah..
jujur dengan sejujurnya saya mahu minta maaf..
saya amat merindui mereka..
sayang sangat dekat mereka..
walaupun saya xtahu apa perasaan mereka terhadap saya buat masa sekarang..
sama ada still sayang atau sudah benci..
kalau lah anda boleh membaca apa yang saya tulis..
hurmmmm.....
apa yang penting,
saya sayang kamu....
love you guys....

No comments:

Post a Comment