duit poket

Saturday, April 17, 2010

hurt~~

lama gila aku xturun training taekwondo. so ari jumaat kelmarin aku pon turun training dgn bdk2 fighter kat garden kN.. seperti biasa la, siapa lg geng2 fighter kalo bkn aku sndri, didi as our sir, mery, milah, ad, (tp kelmarin ad xdtg.) n sorg fighter baru,iaitu adik wan, salah seorg geng fighter kmi jgak.. practice cam besa ja.tp aku dah semakin lembik.didi kata, la'a ang da xmcm dulu dah.. dulu ang terer lg..skang ni baru sat ja ang dah mengah dah..tp mmg pon,.aku sepatotnya boleh buat lebih lg dari kelmarin.tp sebaliknya.huhu.. aku da gemuk wehh...
   blek ja dari klas 2, bdn aku dah mula rasa sakit.kesan2 lebam dah semakin nampak kat pinggang, atas kaki &lengan aku. pinggang aku sakit yg amat.kaki aku sakit,segala urat2 kat bdn aku sakit.selalu nya aku xpenah rasa sakit yg teruk mcm ni.. maybe sbb aku dah lama gila xpractice..
   pg td nk bgn mayang subuh, bdn aku xleh nk bergerak lgsung..mmg sakit gila..kna bgn slow2.jalan pon agak sedikit capit.tertonggek-tonggek je pon jalan. hehe..mmg aku da gmuk skang..xpa2, cuti final nant, klas didi akan menjadi tumpuan utama aku utk mengembalikan blek stamina aku disamping nk kuruskan blek bdn aku ni..heee...

(waaaa.... sakitnya.....!! )

No comments:

Post a Comment