duit poket

Friday, August 24, 2012

izinkanku berubah :')

Ya Allah..
sesungguhnya hambamu ini benarbenar mempunyai niat untuk berubah untuk menjadi yang lebih baik.
Kau bukakanlah pintu hati ku ini untuk menerima seruan dariMu ya Allah..
Sesungguhnya aku ingin sekali berada dalam keadaan yang sentiasa diredhai olehMu..

Aku hanyalah manusia biasa yang seringkali digoda kerana kurangnya keteguhan iman..
Lindungilah diriku ya Allah..
sekurang kurangnya aku ingin berada dalam keadaan yang sentiasa dirahmati olehMu..

Aku bersyukur ke hadratMu kerana Engkau telah ketemukan aku dengan seorang yang bernama SAHABAT..
Sahabat yang dapat membimbingku ke jalan yang Engkau restui..
Walaupun berusa hanyalah seketika, tapi kesannya amat mendalam bagi diriku..
Aku amat bersyukur serta berterima kasih padaMu kerana mengizinkanku berjumpa dengan beliau..
Sesungguhnya aku amat menyayangi serta merindui beliau..

Duhai sahabatku,
Inginku sampaikan padamu bahawa engkaulah sahabatku dunia dan akhirat..
Syukran kerana engkau telah berjaya membuka pintu hatiku untuk mencuba sedikitsedikit ke arah yang lebih baik..
Ku selalu mendoakan agar kita dapat berjumpa lagi suatu ketika nanti. InsyaAllah..
Syukran juga kerana engkau telah membuat diriku malu dengan caraku yang tidak sepatutnya aku tonjolkan..
Aku benarbenar berharap agar aku akan berubah dengan sepenuhnya suatu ketika nant..
Sama seperti dirimu.. :)
Aku benarbenar merinduimu wahai sahabat..

Friends forever till jannah.. InsyaAllah.. :)

No comments:

Post a Comment