duit poket

Tuesday, March 27, 2012

perlisian

it's sooooooo heaven bila dapat jumpa BFF lama.. whoaaa seriously i missed them like crazy ! 

we hang out together.. makanmakan..lepaklepak..bajet nak tengok wayang tapi cerita macam hampeh je semua. so we cancel our 'watching movie plan' and move to the other plan. but before that, kiter makan dulu !!

oke masa dekat UNO CAFE, member aku si qilah matimati ingat si owner tu speak Siamese dengan aku. tapi aku memang dah paham dah apa si mamat tu cakap. *mamat tu patah actually. atau dalam erti kata lain, pondans giteww*

laaaaagii tak bley blah bila ada sorang waiter ni cakap dengan aku, dia kata 'macam nak kenal.azura ke?' what??? AZURA?? aku dengan pantas menggelengkan kepala haku macam pokke.. and bila aku story dekat membermember aku, terus diorang gelak. entah bila la pulak nama aku berubah. aku pon tak pasti. :D

bila petang, kitorang lepak samasama dekat kuala perlis together with him. :) it has been a loooonnnggggg time aku tak jejakkan tapak kaki aku kat kuala perlis.. waaaa rindu sangatsangat.. kitorang makanmakan..*again* sambil mengusya 'gugurl' lelaki yang sangat tomey dengan mekap beliau.. *aku pon boleh tergoda kalau macam tu*.


bila malam, we heading back to arau and stay dekat rumah qilah after sent pika back home. bila di rumah qilah, macammacam gosip keluar. sambil layan video project beliau and rakanrakan. happening gilak ! agakagak nak pagi baru tau erti nak tido. =.=

walaupun jumpa kejappppp je and tak lama mana, tapi rasa sedih sangat nak tinggalkan kawankawan yang baik macam tu. susah nak dapat kawan yang supportive, understanding and happening macam ni sekarang. we have being friend since we're form 1 until now. relationship never ends. love them.. <3

No comments:

Post a Comment