duit poket

Thursday, November 24, 2011

its all about love.. :(

hubungan yang baik adalah hubungan yang tidak melanggar hukum Allah..


dalam hubungan sifat bertolak ansur amat penting.. bukan sekadar hanya menangkan sebelah pihak..


kalau sayang..


tak perlu tunggu sehingga suatu saat untuk diperbaiki segala kekusutan.. 


bukankah itu lebih menyakitkan?


aku cuba untuk jadi yang terbaik..


tapi aku juga seperti perempuan lain yang ada bermacam macam jenis perasaan dalam diri...


hatiku tidak keras seperti hatimu wahai lelaki..

ya ALLAH...

aku tak minta lebih dari orang yang aku sayang..

cukup lah sekadar aku mendapat layanan yang baik dari teman yang aku anggap akan hidup dengannya hingga seribu tahun lamanya..

walaupun belum halal bersama..

tapi restuilah hubungan kami..

tolonglah jangan hadirkan perasaan benci dalam diri aku walaupun aku merasakannya sedikit demi sedikit dari hari ke hari..

kerana aku benci perasaan untuk membenci dirinya... :'(

No comments:

Post a Comment