duit poket

Wednesday, October 26, 2011

felt craft..

done with my new handmade felt craft.. *pheww sangat letih nak membuatnya.. boleh patah tengkuk kalu harihari macam neyh.. ;p

btw, aku pon taktau la sejak bila minat nak wat bendabenda alah ni semua.. craft lak tu.. mesti lah berkaitan dengan art.. aku dah la tak reti langsung bab2 art nih.. maklum laa tangan keras.. huhu..

tapi papepon, aku dah pon settle dengan salah satu handmade felt craft aku. actually 'felt' tu sebenarnya nama sejenis kain craft.. that's why i called it as felt craft sebab menggunakan kain tu & aku masih lagi mencari dekat mana yang ada menjual kain felt sebab kalau kat tempat biasabiasa memang takkan ada jual.. & lagipon kain tu quite expensive.. =.=

this one of the example of my felt craft. ada lagi hasilhasil seni yang tak seberapa nak kreatif yang bakal muncul.. hehe.. ;p

No comments:

Post a Comment