duit poket

Friday, August 12, 2011

orang nak, kita pon nak..

bila kita tengok ada couple yang lebihlebih sket dari kita, kita mesti asa nak jugak.. contohnya:

1. kita tengok bf dia kasi hadiah teddy bear kiut miut, kita pon nak jugak..

2. kita tengok bf dia wat surprise, kita pon nak jugak..

3. kita tengok bf dia celebrate birthday dengan dia, kita pon nak jugak..

4. kita tengok bf dia ajak keluar, kita pon nak tergedik mcm nak join jugak..

5. kita tengok bf dia suka layan merajok dia, kita pon nak jugak.. asa macam nak suruh bf dia je pujuk kita.. HAHA.. ;P

6. kita tengok bf dia pegang manja tangan dia, kita pon rasa nak jugak..

7. kita tengok bf dia selalu bawak dia keluar rondaronda, kita pon nak jugak..

8. kita tengok bf dia selalu bela dia, kita pon asa bertuah la dia..

9. kita tengok bf dia selalu belanja dia itu ini, kita pon rasa nak jugak..

10. kita tengok bf dia suapkan dia makan, kita pon asa nak jugak..

hakikatnya..

kalau semua nya dah jadi se perfect begini, nant kalau dah kahwin, adakah ia akan menjadi perfect macam ni lagi?

hurmm.. kalau lah semuanya dah dipenuhi pada zaman bercouple, apa yang akan tinggal di zaman anda berkahwin nant..?

agak agak nant kalau kahwin mesti semuanya berubah menjadi bosan kan? sebab semuanya dah dilakukan pada zaman cenggini..

beruntung & bersyukur la dengan apa yang ada.. saya bahagia lihat anda bahagia.. dan saya bahagia dengan diri saya..

happy anniversary.. walaupun baru 1 tahun 5bulan.. ;p saya suka wat teruk kan? ;D 

p/s to my en.boyfie: saya syg awak dengan sepenuh hati saya.. walau siapa pon awak, bagaimana pon ciriciri awak, perangai, layanan terhadap saya, segala kelebihan dan kekurangan awak, saya tetap syg awak. segala kelakuan buruk saya harap diterima.. <3 u n really miss u.. =)



No comments:

Post a Comment